Debutează cu sculptură figurativă în maniera descriptivă comună epocii. Realizează portretele unor personalităţi, dar şi lucrări integrabile realismului socialist. Către finalul anilor ani 1960, sub influenţa crescândă a sculpturii brâncuşiene, îşi regândeşte vocabularul plastic ajungând la formulări ce îmbină decorativismul şi monumentalul.
Corina Teacă
(Ghizdiţa/Crişcăuţi - în apropiere de Soroca, Republica Moldova, 1932 - Iaşi, 1998)
Studii academice:
1958 - Institutul de Arte Plastice „Nicolae Grigorescu”, Bucureşti.
Expoziții de grup:
1960 - 1975 - Expozițiile anuale de stat, Bucureşti;
1961 - Expoziția de desene de sculptori, Moscova, Rusia;
1968 - Expoziția de grafică şi sculptură românească, Cracovia, Polonia;
1971 - Galeria Kubik, New York, SUA;
1975 - Plastik und Blumen, Berlin, Germania.
Lucrări monumentale:
???? - Fata moşneagului şi fata babei (piatră), Parcul Herăstrău, București;
1969 - Vlaicu Vodă (bronz), Curtea de Argeș.
Muzee:
- Muzeul Național de Artă al României;
- Muzeul de Artă, Pitești, Argeș.
Barbosa, Octavian, Dicţionarul artiştilor români contemporani, Editura Meridiane, Bucureşti, 1976.
Saur, Saur Allegemaine Kunstlerlexikon. Die Bildenden Kunstler aller Zeiten un Volker, 41, K.G. Saur Munchen-Leipzig, 2004.
Vlasiu, Ioana (coord.), Dicționarul sculptorilor din România. Secolele XIX-XX, vol. I, lit. A-G, Editura Academiei Române, București, 2011, pp. 217 - 218.
Florea, Vasile, Arta românească modernă şi contemporană, Editura Meridiane, Bucureşti, 1982.